توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های سلان مارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

1- تمامی قیمت ها بروز و آنلاین میباشد(البته در حال حاضر با توجه به نوسانات ارز و افزایش و کاهش مستمر کالا ها، احتمال تغییر قیمت وجود دارد و تا قبل از ارسال بار قیمت می تواند شامل نوسان باشد) و فروشگاه هیچ گونه مسئولیت در کاهش و افزایش قیمت بازار ندارد.

2- برای خرید های شهرستان *باید هزینه قبل از ارسال آنلاین پرداخت* شود وهزینه حمل خارج از شهر یزد به عهده مشتریان می باشد.

3-بطور معمول حداکثر 2 ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. (البته بین بازه زمانی فعالیت فروشگاه)پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان کالا در فروشگاه موجود باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

4-کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما در صورت ثبت نام، علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشند، می توانند از مزایای عضویت در سایت از جمله آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات و پیشنهادهای خرید خوب بهره مند شوند.با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد فروشگاه، به فروشگاه سلان مارکت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

توجه: مشتریان در هنگام ثبت سفارش باید سعی کنند اطلاعات خود را با دقت و به درستی وارد سایت نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد.

5-ارسال کالا در شهر یزد : دوستان عزیز سفارشات قبل از ساعت 9 صبح بررسی و ارسال میگردند .

6-ارسال کالا به شهرستان(خارج از شهر یزد) : بعد از ثبت سفارش هم وطنان عزیز ، در صورت موجودی انبار و یا شرکت ، سفارشات ارسال و تحویل باربری مخصوص آن شهر می شود و به طور متوسط بین 2 تا 7 روز کاری زمان میبرد تا محصولات به شهرتان برسد. چنانچه در شهر مورد نظر باربری وجود نداشته باشد با هماهنگی مشتری به یکی از شهرهای نزدیک آن یا در نهایت به باربری استان مربوط به شهر مشتری ، کالاها ارسال میشوند.

7-در بعضی از شهرستان ها باربری ها بار را به درب منزل و یا کار شما میرسانند{در صورت رساندن بار به محل کار یا منزل شما در مناطق خارج از شهر یزد هزینه ارسال به عهده مشتری می باشد} و بعضی باربری ها این کار را انجام نمی دهند و فروشگاه سلان مارکت هیچ گونه تضمینی برای ارسال تا درب منزل شما ندارد و بستگی به باربری شهرتان دارد. ولی تا رسیدن اجناس به دست شما سلان مارکت پشتیبان و مسئول بار و سفارش شما می باشد.

8-دوستان شهرستانی حتما کارتن ها را به صورت سالم تحویل بگیرند و از سالم بودن محصولات داخل جعبه در همان باربری اطمینان پیدا کنند. درصورت معیوب بودن کارتن نظیر آبخوردگی ،پاره شدگی ، له شدگی و … بار را از باربری تحویل نگیرید و با پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

9-روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. سلان مارکت به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای سلان مارکت محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

10- سلان مارکت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و سلان مارکت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

11-آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به فروشگاه سلان مارکت اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سلان مارکت ارسال شود.در صورت کنسلی بار سالم نیز باید اول بار صحیح و سالم به انبار سلان مارکت برسد وبعداز تایید و مراحل اداری مبلغ محصول عودت داده میشود.تمام عیب و ایراد احتمالی و نابرابر بودن اطلاعات و آپشن های محصول فقط قبل از نصب قابل قبول می باشد.

12- سلان مارکت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکت‏‌های سازنده محصولات استفاده می‏‌کند. لازم به ذکر است سلان مارکت تضمین نمی‏‌کند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط سلان مارکت دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه وکارتن سالم است.

13- سیاست قیمت‌‏گذاری در سلان مارکت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در سلان مارکت قیمت‏‌های خرده فروشی با تخفیف ویژه است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

14-با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، سلان مارکت نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، سلان مارکت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

15- سلان مارکت خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

16-در صورت مرجوع کردن محصولاتی از قبیل توالت فرنگی و سرویس بهداشتی مبلغ 30 درصد از کل فاکتور به عنوان ضرر و زیان کسر خواهد شد . زیرا اکثر محصولات چینی آلات بهداشتی در انبار موجود نیست و فقط به خاطر درخواست شما ثبت سفارش و موجود می شود .

17-هفت روز ضمانت بازگشت کالا فقط شامل محصولات مشکل دار و ناسالم است و مرجوع کردن یا تعویض کالا منوط به ایراد فنی محصول می باشد .

18-با توجه به خرید مستقیم شرکت سلان مارکت از تولیدکنندگان امکان تعویض و جا به جایی وجود ندارد . مشتریان عزیز لطفا در انتخاب و خرید کالا دقت بیشتری داشته باشید .

19-در صورت ناموجود بودن کالا یا انصراف از خرید ، بازگشت وجه 48 تا 72 ساعت به طول می انجامد و بازگشت وجه فقط توسط شماره حساب یا شماره شبا خریدار امکان پذیر می باشد .

20-در صورت فعال نکردن فاکتور و ارسال نکردن کالا در مدت 3 روز فاکتور لغو و مبلغ عودت داده میشود .