ما در فروشگاه سلان مارکت تمام تلاش خود را می کنیم تا کالای خریداری شده به بهترین شکل بدست شما عزیزان برسد،اما به هر دلیلی شما بخواهید پس از خرید، کالای خود را بازگردانید ما این امکان را به شما می دهیم تا 7 روز از زمان خرید،اقدام به بازگرداندن کالا نمایید.

 

ارجاع و یا تعویض کالا ممکن است به دلایل زیر رخ دهد:

1- نواقص فنی کالای خریداری شده

2- مغایرت کالای تحویل گرفته شده با مشخصات مندرج در سایت سلان مارکت

3- آسیب دیدگی در شرایط حمل و نقل

 

1- مغایرت کالاهای خریداری شده از سایت سلان مارکت با کالای تحویل گرفته شده

-در صورتی که کالاهای خریداری شده شما از نظر رنگ، جنس، سایز، مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مندرج در سایت مطابقت نداشته باشد میتوانید تا حداکثر ۷ روز این مورد را به واحد پشتیبانی مشتریان سایت سلان مارکت اطلاع دهید.

– چنانچه عدم تطابق به وجود آمده بدون استفاده و باز نمودن بسته بندی کالا قابل مشاهده باشد (مانند رنگ، سایز و مشخصات درج شده بر روی کارتن)، باید کالا در شرایط اولیه به همان صورتی که کالا به مشتری تحویل شده باشد، به فروشگاه سلان مارکت تحویل داده شود و از آن استفاده ای نشده باشد.

-تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی کارخانه و جعبه اصلی کالا به فروشگاه سلان مارکت بازگردانده شود.

– کالای معیوب به همان حالت اولیه باشد و اثری از استفاده شدن در آن نباشد.

– مشتریان گرامی فراموش نفرمایید، در هنگام تحویل کالا به فروشگاه سلان مارکت، برگه رسید خرید( که شامل نام خریدار، شماره سفارش خریدار و اقلام خرید است)  نیز به کالا ضمیمه شود.
– مشتری گرامی چنانچه قصد دارید علت تعویض و یا درخواست خود را برای ما ارسال فرمایید میتوانید از پشت برگه رسید کالا استفاده نمایید.

– توجه فرمایید مخدوش کردن کالا و کارتن بسته بندی، نوشتن نام و نشانی، نوشتن مشکل و یا نقص فنی، بر روی کالا و یا بسته بندی کالا، ضمانت ۷ روز سایت سلان مارکت را از بین برده و فروشگاه سلان مارکت

-در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت سلان مارکت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.
– مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام سلان مارکت نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه سلان مارکت است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.

در این حالت مسئولیتی را پذیرا نخواهد بود.

2-    چنانچه کالا در اثر حمل و نقل آسیب دیده باشد.

در هنگام تحویل کالا از فروشگاه سلان مارکت به خریدار، لازم است کالاها توسط فرد تحویل گیرنده بررسی و کنترل کامل گردد.

چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا، بدون استفاده نمودن و باز کردن بسته بندی آن،  مشخص باشد ضروری است از تحویل گرفتن بسته خودداری نمائید بدیهی است امضاء و تائید شما بمنزله دریافت کالا بصورت کامل تلقی میگردد و پس از آن فروشگاه سلان مارکت هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

  •       بدیهی است پس از خودداری نمودن از تحویل کالا حتما و سریعا این موضوع را به واحد پشتیبانی مشتریان فروشگاه سلان مارکت به شماره38344007-035 اطلاع رسانی فرمایید.
  •       توجه فرمایید فرد تحویل دهنده کالا، نماینده فروشگاه سلان مارکت بوده و در صورتی که خریدار در شکستگی کالا محق باشد، میبایست مشتری،  مامور ارسال (فرد تحویل دهنده کالا) را از این مورد آگاه گرداند.

  چنانچه شکستگی و مخدوش بودن کالا و بسته بندی آن در هنگام استفاده از کالا مشخص شده باشد. میباست تا حداکثر ۷ روز این موضوع به واحد پشتیبانی مشتریان سایت سلان مارکت اطلاع رسانی گردد.

حتما در هنگام ارجاع و یا تعویض کالا توجه فرمایید :

– تعویض کالا در صورتی ممکن است که کالا در کارتن بسته بندی سازمان و جعبه اصلی کالا به فروشگاه سلان مارکت بازگردانده شود.

3- چگونه کالا را مرجوع نماییم؟

مشتری گرامی چنانچه ارجاع و تعویض کالای خریداری شده شما منطبق با قوانین و مقررات ذکر شده بالا است موارد زیر را جهت ارجاع به فروشگاه سلان مارکت رعایت نمایید :

– لطفا به هیچ عنوان بدون اطلاع کارشناسان پشتیبانی کالا را به صورت خودسرانه به فروشگاه سلان مارکت ارسال نفرمایید.
– در صورتی که تعویض و یا ارجاع کالای مورد نظر مشمول شرایط مذکور بندهای بالا باشد. تا ظرف حداکثر ۷ روز با واحد پشتیبانی مشتریان سایت سلان مارکت با شماره 38344007-035 تماس بگیرید و این موضوع را کارشناسان انتقال دهید.
– پس از هماهنگی مشتری با واحد پشتیبانی مشتریان سایت فروشگاه سلان مارکت، کالا توسط فروشگاه سلان مارکت از مشتری تحویل گرفته خواهد شد. و یا برای مشتریان ساکن در شهرستان، کالا توسط مشتری به صورت پستی فرستاده خواهد شد.
– درصورت ارسال با پست، رسید پستی را نیز به فاکتور منگنه نمایید (کالای تحویل گرفته شده در فروشگاه سلان مارکت، توسط کارشناسان پشتیبانی مشتریان سایت فروشگاه سلان مارکت بررسی شده و با مشتریان تماس گرفته خواهد شد.

–  چنانچه مشتری محق نبوده و کالا بدون ایراد تشخیص داده شود. واحد پشتیبانی مشتریان، این موضوع را به اطلاع مشتری خواهد رساند. دراین مرحله کالا بصورت امانی تا 1ماه نزد سایت سلان مارکت باقی خواهد ماند و مشتری میتواند با پرداخت هزینه حمل، کالای خود را دوباره دریافت نماید و در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای مورد نظر در عرض 1ماه، فروشگاه سلان مارکت در قبال کالا و زیان های وارد شده بر آن و یا مفقودی آن هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.

–   چنانچه مشتری محق باشد، به مشتری اطلاع داده شده، کالا تعویض و برای مشتری بصورت رایگان ارسال خواهد شد.

– در صورت تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان پس از فروش سایت سلان مارکت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– مشتریان گرامی توجه بفرمایید ملاک اقدام فروشگاه سلان مارکت نسبت به ارجاع و یا عدم ارجاع کالای مورد نظر، نظر کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش فروشگاه سلان مارکت است و از مشتریان انتظار هرچه بیشتر همکاری با این واحد خواهد بود.